Jag hörde vad du sa

Tumblr_lfax7vl61i1qboxuao1_500_large
När jag skulle plugga idag gick det lite trögt faktiskt, men jag kom ändå igång med mycket, jag måste plugga imorgon också, hela dagen, med avbrott för mitt städjobb och sedan träning.

Ikväll var jag hemma hos jossey, åt mat och annat gött, spelade piano, gitarr, ja utövade mina musikaliska talanger helt enkelt. När alla tittade på skräckfilm fick ja dra mig undan, man kan bara hantera visst mycket och jag kan ej hantera skräckfilmer så jag, mattis och lina tittade på Juno istället. Sen blev mina ögonlock tunga, då åt jag en chokladboll och blev pigg, på vägen till bilen höll jag nästan på att kissa på mig av skratt. Denna lördag började bra sen blev den sämre och sen ännu sämre, men den slutade faktiskt bra och då känns det helt okej faktiskt.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0