Ride on king Jesus!

Jag ska berätta all om helgens äventyr imorgon! För er som inte vet har jag varit i Stockholm, men ni ska få höra allt sen, vill inte avslöja allt det roliga nu när jag trött sliten och kan knappt hålla ögonen öppna. Det värsta i detta är att duschen är ett måste just nu och jag ORKAR INTE, men men vill man vara fräsch så måste man väl antagligen göra något åt det.

Jag peppar hejdlöst inför 2 veckor med bara plugg framöver! prov och inlämningsuppgifter, helgens aktiviteter är så gott som bokade alltså, can't wait!

Vi hörs imorgon, det första som står på schemat är mattestöd 8.15, yes!

Farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0