bussy life not so bussy blog

Att ändra på sin livsstil och samtidigt hinna med att blogga och sitta vid datorn överhuvudtaget var svårare än jag trodde. Det kanske tar ett tag att vänja sig och komma in i det lite bättre man lär sig nog att prioritera rätt efter ett tag och då kommer nog allt gå ihop bättre!

Jag städar mitt ruuuuum och jag är fortfarande inte klar, ni kan nog inte ens tänka er hur fruktansvärt stökigt det är. Det är så stökigt att mamma till och med hotar med studiebidraget, då är det väl illa? eller? eller alltså hon hotar inte ens, om jag inte städar mitt rum så så får jag inte studiebidraget och jag måste ha det eftersom jag är under en process där jag sparar extremt mycket med pengar hit och dit, men jag behöver faktiskt pengar som jag kan göra av med nu när jag åker till stockholm om en vecka!

Aja jag ska skaffa en klädställning till mitt rum, min garderob är väldigt för liten och jag måste få ordning på alla kläder på golvet och diverse stolar. Tror att mamma har en i gömma någonstans, men den är nog inte lika cool som denna.


Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0