Day 29 - My aspirations

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga på den här, ni har ju hört om mina drömmar. Men drömmar är drömmar och förmodligen kommer det väl antagligen inte se ut så som jag drömmer om att det ska se ut. Man undrar ju om man någonsin kommer få säga den där underbara meningen "It's just like I dreamed it would be" får väl vänta och se. Men just mina strävanden och ambitioner i livet är väl framförallt att jag vill lyckas, jag vill lyckas med någonting. Men något som jag inte riktigt lyckats med än är väl att jag inte har funderat ut mina strävanden fullt ut så det är lite svårt att säga nu men det kommer om något eller några år. Så längre än såhär blir det inte på denna.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0