Do you know that tehre's still a chance for you, Cause there's a spark in you

Imorse var jag uppe med tuppen for real! Det är extremt störigt att alarmen inte funkar på iphones så det var bara pappas mobil som det funkade att ställa klockan på så tur var det, skulle nämligen till tandläkaren tidigt tidigt imorse. När jag var klar var jag bedövad i halva munnen och skulle försöka ta mig hem med en buss från krokom som skulle gå via ås. BUSSJÄVLAR, hatar alla. Jag hade kollat upp innan att det skulle gå en 8.40 men näää typ 10.45 gick nästa. Som tur var kunde pappa hämta mig, men jag frös.

Idag tänkte jag i alla fall ta tag i lite saker, förhoppningsvis får ni se lite.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0