give a little bit.

Har just gråtit extremt åt det nya programmet på 5an, Sofias änglar, sorgligaste på länge, det blev nästan lite biggest looser varning på det hela. Alltså själva programmet hade inget med biggest looser att göra men kanske just på sättet jag hysteriskt gråter när jag ser de så var det likadant nu kan man minst sagt säga. huuua. Det var så fint och otroligt hemskt! Programmet gav en tankeställare faktiskt. Man ska vara så himla tacksam för allting man har att alla i familjen är friska och vi har det bra ställt. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag fick veta att någon i min familj kanske skulle dö inom en snar framtid och det finns inget man kan göra. ta vara på livet medmänniskor och ta hand om varandra(L)

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0