HEJ PÅ ER!

Idag när jag vaknade då pluggade jag, sen åt jag frukost sen pluggade jag lite till och efter det åt jag lunch. Pluggade ännu mer sedan åkte jag och städade salongen, när jag kom hem pluggade jag. Åt middaag, pluggade for på träning, pluggade tittade på huset vid sjön(eller vad den heter) och åter igen efter det så pluggade jag! Jag kan väl avsluta detta inlägg med en ironisk kommentar, jag älskar mitt liv(L).

Hör väl av mig när jag inte längre har en mental illness och kan tänka klart dvs inget mer som ingår i kategorin "psykologi".

Farväl

Kommentarer
Postat av: s

hej flippis, här haru adressen, nice med plugg föresten

2011-01-17 @ 16:54:09
URL: http://rackartygaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0