I'm turnin' the pages

Idag började mitt nya liv, och det säger jag inte bara, när jag väl har bestämt mig för något så har jag det och jag har bestämt mig för det här. Så från och med nu kommer det bara gå uppåt, jag hoppas på att få mer ordning på mitt liv både i skolan och annars. Jag kommer att må så himla mycket bättre än vad jag har gjort nu på sista tiden, jag mår faktiskt bra och det är kul! Mitt nya hjälpmedel är min almanacka, i lölrdags skrev jag ner allt i den, alltså verkligen allt, om någon annan skulle läsa den skulle jag skämmas, allt står där, vad/hur/när jag ska göra någonting och även fast jag endast använt den i två dagar känner jag mig handikappad utan den. Så fort det kommer upp något nytt jag ska göra sitter jag och skriver i den så pennan glöder en aning!
Tumblr_lf3ptjytir1qars6oo1_500_large
jag känner mig faktiskt lyckligare än vad jag gjort på länge, även fast jag inte direkt har varit i någon sorts jätte svacka har jag ändå inte känt mig riktigt där. Men nu är jag där, eller i alla fall påväg dit och det känns så bra!

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0