Neeeew yeeeears yäää

Tänkte att jag skulle vara lite social och slänga iväg ett inlägg!

Nyårsafton alltså, i början var vi hemma hos mig, jag lagade middag åt fyra andra tjejer, det blev trerätters och väldigt lyckat, tror alla blev lagomt mätta. Det var jättemysigt i alla fall, skratt, fina tal, massa musik och lite youtube, keenan<3. Senare drog vi iväg på en annan fest var där i några få timmar sen åkte vi hem igen, spendera ganska mycket tid i bilen men det var typ då det var som roligast. Mattias var våran chafför och när han hade lämnat alla tjejer samt per så hämtade vi upp en massa annat folk som var riktigt sociala och roliga så jag hade asroligt. Sen åkte vi och hämtade mamma och pappa i brunkan, stannade där en liten stund också, även där blev det lite keenan<3. Med andra ord kom jag hem vid 4 då var jag ashungrig, åt allt jag kunde komma åt sen gick jag och la mig samt gjorde det ända rätta, lyssnade på harry p (??) haha smart drag måste ha somnat efter 5 någon gång och sov till 12 idag. Lite bilder från när vi var hemma hos mig finns på jennsans blögg. älskar min dubbelhaka! Nyår blev ganska fint ändå.  

Idag har jag lökat heile dan. Fast vi fick ett ryck och drog till jämtkrafthallen, spelade lite innebandy och basket. Sen när vi kom hem blev det den årliga första Januari middagen, pizza. Nu är jag sjukt pigg och extremt rastlös så det får bli en film och har bestämt mig för The notebook för exakt ett år sen såg jag den för första gången och nu ska jag se den igen.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0