you said those words that made me cry

hela huset är som en isbit, dumma pappa som sänkte värmen! han tyckte typ att det var varmt ett tag och då sänkte han värmen jätte mycket och nu är det SEVINEkallt och det kommer ta ett tag tills värmen kommer tillbaka.

Drömmer mig faktiskt bort till varmare platser just nu, greeeekland, rhodooooos, nuuuuuu, snäääääälla.

En annan sak är att jag har godis och dricka förbud, hehe kanske lite onödigt med tanke på att jag inte äter godis så extremt ofta eller ja det beror på vad man klassar som ofta i och för sig..men några veckor då och då kan aldrig skada. I alla fall så är jag så extremt sugen på vitchoklad toblerone nu efter att jag har sett denna bild, ahmagaad.



Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0