we never sleep, never get tired

det här har varit en veckan full med en massa roligheter så jag ar knappt haft tid att uppdatera. Min kära moster och mina kära kusiner kom hit förra veckan och invaderade mitt rum ända till Torsdag kväll, väldigt roligt att få umgås mycket med dom vi träffas så himla sällan, så blir det nog när man nästan bor 100 mil ifrån varandra.

Det har varit stråket den här veckan, det blev mat några gånger och utgång två gånger.

IGÅR började jag med packningen som just nu är i stort sätt klar, till kvart över 2 inatt höll jag på och då var jag på yran också men det blev en tidig kväll där. Snart spricker jag, har ju typ pratat om det här varje dag i 6 månader och nu är dagen D inne, eller ja, imorgon klockan 06.00 men jag lämnar Östersund om bara 3 timmar, imorgon 11.50 har vi landat SAAAAY WEEEEHHOOOO.

Nu måste jag verkligen gå och fixa klart allt, jag vet inte när vi hörs nästa gång så jag säger farväl, FARVÄL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0