Her heart's locked and now here to get the key

Igår kom empan, jempan och mempan hit och åt middag och mös med faster Agda. Fick en jätte fin 18-års present, ett survival kit till rhodan, sjukt roliga grejer.

Idag var det egentligen meningen att jag skulle vara barnvakt åt Tessan men så blev det inte så jag fick en ledig dag till vilket var både bra och dåligt, vill ju ha pengarna ju.

Nu ska jag börja packa iordning lite inför den här veckan, kommer inte att spendera mycket tid alls hemma och nästa söndag åker jag till Öland så jag måste packa alla grejer som jag inte kommer behöva här hemma eftersom mamma och pappa åker redan på Lördag. Sen ska jag cykla till träningen ikväll också jalla jalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0