let's tear it up and tear it up and tear it up


Fotbollsskolan tär lite på mig, det nya systemet är liite jobbigare. (Är inte svettig har bränt mig)

Jag har inte skrivit här på en månad men nu tänkte jag bara säga att det är sommarlov. Jag är uppe halv 8 varje dag ändå, och när jag kommer hem vill jag inte göra annat än sova men jag tillåter mig aldrig att släppa kontrollen. Så jag gör andra saker istället, som att spela match i 90 minuter, gurgla gojja för att jag har ont i halsen, titta på burlesque och lite sånna grejer men jag ska inte klaga, jag fyller 18 nästa måndag.

Nu måste jag stänga av datorn för att gå och lägga mig, imorgon när jag vaknar hoppas jag att min röst är tillbaka så jag kan skrika på alla barn istället för att sitta och slå på Jennifer som får skrika åt mig, ja det vill jag faktiskt ha. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0