Hail to the light

Det är ett skämt när jag ska städa rummet, allvarligt det tar år och dar innan jag blir klar och jag håller på med tusen andra saker som jag inte borde göra bara för att slippa, som att sitta vid datorn, rita, spela piano och nyss kom jag på mig själv genom att bara sitta på sängen och stirra in i väggen. Ett skämt alltså.

Efter skolan idag firade vi i Nadias lägenhet att det är lov, godis, dricka och sånt där prat som är det bästa. Sen jag kom hem började jag först bråka med pappa om mitt rum, tydligen tror han inte att det finns någon som har det såhär stökigt som jag har det just nu. Då skrattade jag högt. Grejen är att det är inte så stökigt som det ser ut, det är bara det att det är papper ÖVERALLT läxpapper blandat med notpapper, blandat med en massa skolböcker. Jag kanske bara ska ta upp det från golvet nu då, så farsgubben blir glad någongång.


summah!

Farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0