En fullspäckad helg



Det har varit så fullt upp denna helg att jag inte ens kan komma på vad jag gjorde i fredags då det känns som en evighet sen. Lördag I alla fall fick jag kliva upp och ladda en stor frukost och sedan spela match som definitivt slutade bättre än föregående, dock oavgjord men det duger. Samtidigt anlände mommo, evert och husbilen såklart och jag han träffa dem i 2 sek för direkt efter matchen åkte jag hem till Sussie och Tess för att vara barnvakt åt lillskrollan som var busigare än vanligt. Men jag lyckades ändå lugna ner henne och vi spelade på deras Ipad större delar av kvällen, men det blev också studsmatta, fotboll, hopprep, gunga, hinderbana och tagen så det kanske inte var så konstigt att en huvudvärk kröp fram när jag kom hem sen. Avslutade kvällen med pannacotta och eurovision såklart.

Försover mig på Söndagen och stressar till salongen för att städa, kommer sent till laget och campus för att göra slavarbete och där slavarbetade vi till ca kl 3 på eftermiddagen när jag kom hem var jag trött, kall och blöt. Sen gjorde jag någonting mycket efterlängtat, la mig i husbilen med Harry P samtidigt som det smattrade från regnet på taket. Sen åt vi mommos födelsedagsmiddag och efter det pratade jag mommo och mamma om mommo och moffas uppväxt och alla deras syskon som dom har, jag blev tårögd flera gånger vissa saker är så rörande. Efter det plugg sen hockey och plugg vilket resulterade i annat tv-tittande eftersom jag blev så irriterad.

Idag efter skolan har jag gått en sväng på stan med mommo vilket är lika roligt varje gång.

Jag vet att jag inte har så mycket roligt att komma med så jag vet inte, jag chillar nog ganska hårt med bloggen nu då jag har ett överflöd med läxor och inget roligt att berätta om. Förhoppningsvis så kanske jag får en viss kamera som jag önskar mig när jag fyller år och då lovar jag er en mycket roligare blogg, men just nu blir det förmodligen inte roligare än såhär.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0