I feel crowded and alone

När jag kom hem från Sundsvall var det bara att byta om och åka på träning med laget, Friskis och Svettis, jag tycker faktiskt att det är ganska kul. Efter träningen fick jag åka och städa på salongen i mina träningskläder och sådär lagomt sexig efter träning. Det brukar inte vara mycket folk på stan vid den tiden på kvällen men denna kväll vet jag tamefan inte vad som hänt med allt folk men tydligen fick hela Östersund för sig att dom skulle gå förbi stils fönster och stirra in på den sexiga städerskan, ryktet kanske gick vad vet jag? Fort som fan var jag därifrån i alla fall. Blev nästan rädd efter ett tag. Kände att jag ville dela med mig lite, så nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0