Man måste bära sin sorg i armarna

Det har varit mycket tid med männen i mitt liv de senaste dagarna, de är mina män på skolan och mina män hemma! Därför var det skönt att komma iväg och sjunga lite men framförallt prata lite som bara tjejer kan igår med Erica. Och inatt bestämde jag mig för att ta tåget till Sundsvall skulle egentligen åkt dit imorgon men jag kände varför inte? Så nu sitter jag på tåget faktiskt tråkar sönder, och spelar temple run. Men jag ser fram emot en mysig helg i Sundsvall faktiskt, äntligen fredag.


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tänkte att jag kanske skulle ta och skriva en lika pinsam kommentar som jag tydligen hade förmågan att göra på den gamla goda tiden. Men jag tror jag skippar det, för både ditt och mitt bästa :)

2011-11-20 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0