Why am I doing this to myself

Det mest spontana med gårdagen var nog att jag gjorde en nyttig frukost och läxor, men det var så otroligt skönt att bara sitta hemma en hel dag och verkligen chilla sönder för nu har jag fått tillräckligt av det. Så nu ska jag byta om och ta en liten språngmarsch till bussen för att träffa Uf-gruppen hos Dalle, jag tror det var sagt att vi skulle titta på Stars Wars, och jag skäms väl lite för att säga det här men..jag har aldrig sett Star Wars, så vi får se. Nästa gång tänker jag välja film och då ska det bli något bra, typ som The notebook eller P.S I love you. Ha en trevlig Onsdag my friends.
Tumblr_lu0scqq7qf1qkqylxo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0