Cause I always expected to fail

När jag kom hem från skolan idag efter jag gjort dom där sysslorna som ens föräldrar alltid tvingar än till så 45 minuter innan jag ska åka iväg till kören bestämmer jag mig för att duscha, slänga på mig lite kläder, slänga i mig maten hoppa över att borsta håret och sminka mig för ingen på kören bryr sig ju. Ut kutade jag igenom dörren ser ut som en riktig rishög, väl på soloövningen kändes det så bra vi börjar låta så bra, eller det känns som att det är bra. Sen får jag höra att öp webbtv skulle hälsa på, det var som om all glädje jag kände innan bara sögs ur mig som en dementor gör i harry p....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0