I feel like it's been me all along

Jag älskar lov då man inte har så mycket planerat, för det är nästan då det blir som roligast när allt bara är spontant. Som idag t ex, drog vi till Boda Borg i torpshammar. där hängde vi med 10 åriga småpojkar som hjälpte oss att klara banorna, fick ömma knän och hjärtklappning då spökerna valde att följa efter just mig, men det var väldigt roligt helt plötsligt kände jag mig som 10 år igen jag med. Agerade DJ i bilen också det blev allt från Aqua och Spice girls till Julmusik, mycket uppskattat.
Imorgon ska jag göra något annat spontant längtar tills jag vet vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0