I should've spoken up I should've prodly claimed that oh made heads to blame for all my heart's mistakes

Igårkväll var det flakfest, jag gick enbart dit för att tävla och OM vi tävlade. Matilda vet allt hur man offrar sitt liv (och 3 andras) för vår älskade klass. Det räckte inte hela vägen, men då fick man ändå glädjas över att vi var snabbare än den andra neu-klassen och att dom inte vann. Vi åkte hem strax innan 1 och idag klev jag upp klockan 9 klädde på mig drog på lite smink, klev ut genom dörren 15 min senare inte så snygg men väldigt nöjd över min prestation.
Imorgon är det fredag vilket betyder neu-frukost, ekonomidag, lite uf, hem och städa sen Haloweenfest, ska bli hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0