silver revolver

Igår vann jag en låda full med en massa korv, jag tror dom flesta vet mina känslor mot korv, mest falukorv men annan korv gillar jag inte heller, kändes inte bra att gå upp på den där scenen och hämta lådan. Har nu fått antagit namnet korvlippa, vilket känns sådär. Annars är jag död idag, vi hade möte på Woolpower imorse klockan 8, en 3 timmars historielektion med Mella efter det och mitt huvud rullade tungt från sida till sida inte tillräckligt stark för att hålla up sig själv. Efter ett kort svenskaprov åkte jag hem för att ta igen lite missad tid med mina älskade serier, nu har jag bara gårdagens desperate kvar som jag missade igår. kjamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0