Om allting skulle falla imorgon

Sköna skratt at the dinnertable hos familjen Lundqvist igår, "Det där nya programmet på 5an...", "Sol fest och oroliga föräldrar, haha så jävla fult" pappa fliker in "Så festar en pudel?" alla tittar förstummat på varandra och brister sen ut i skratt, man måste nog ha varit där för att förstå det roliga, det fanns inte en enda oseriös min i pappas ansikte.

Annars så hatar jag att man kommer på att man har en läxa tills imorgon klockan 23 på kvällen, inte en viktig sådan dock, dvs 20 glosor, vilken tur att det tar max 15 min för mig att memorera glosor, typ den enda talangen man har inom skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0