You know where i'm at

Men alltså allvarligt, jag blir lite less på dessa måndagar, dom behandlar mig inte lika väl som dom kunde göra. Hela kvällen har jag bara velat dö i min säng. Skönast hade väl kanske varit om man fick vakna upp efter några dagar och inte klockan halv 9 och inse att man missat halva idol och att det är många timmar tills jag ens kommer kunna somna, mitt hjärta sjönk en aning. Bättre känns det inte heller att klockan är ställd på 06.40 men som vanligt kommer jag snooza till klockan 7 och så blir det hur stressigt som helst så jag kommer inte hinna äta frukost och det blir den dagliga språngmarschen till bussen, det slutar alltså med den sämsta möjliga starten på dagen vilket förmodligen speglar resten av min dag också. Haha jag låter som den tråkigaste och deppigaste i hela världen just nu men va fan, dessa måndagar alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0