Say what

Jag har haft för lite fritid sen jag kom hem från Thailand. Det var 3 prov veckan efter jag kom hem, då vart jag superglad! Men nu hoppar jag till nuet faktiskt, det är påsklov dvs mitt allra sista lov, det känns sjukt på ett bra sätt. Mitt lov har hittills levt upp till mina förväntningar, det har varit väldigt bra med andra ord. Jag tror att det kommer sluta bra också och sen har jag lov i en vecka till.. Igen. Nu är det vår tur att åka till Malta och jag känner att det kommer bli hur kul som helst, om det är bra väder så kan det nog inte bli annat än bra för sällskapet och boendet är redan perfekt. Nej jag längtar faktiskt väldigt mycket. Annars är allt som vanligt hos mig, ångest över skolan och så. Men om inte skolan fanns då skulle livet va en fröjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0