Minisemester!

Sitter just nu på tåget mot Sundsvall! Ska sova hos Dani inatt och imorgon roadtrippar vi ner till Karlskoga och våran älskade lillebror. Det ska bli kul att få se hur han bor och få umgås lite igen, länge sen jag var borta från Casper såhär länge.

På fredag ska vi tillsammans åka till Orust för att fira att Mommo och Evert fyllt 70 år. Everts 2 söner bor på Orust med deras familjer och jag har inte träffat dom sen jag var jätteliten innan de båda fick barn så det ska bli kul att få träffa och lära känna dom lite. Moster och hennes familj kommer också! Jag har varit på Orust en gång förut och jag gillade det! Det finns massvis med skaldjur där och jag är helt galen i skaldjur, det går rykten om att det ska fångas och kokas 15 kg kräftor på plats på lördag då kalaset är! Hallelujah säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0