We'll play hide and seek to turn this around

Hur mycket kan man orka med egentligen? Jag känner som att jag just nu är lite på bristningsgränsen, jag har bara för mycket som ska göras på alldeles för lite tid. Jag vill att tiden ska gå sakta samtidigt som att jag vill att den ska gå fort. Jag vill åka, men har väldigt mycket olika saker som drar i mig här hemma. Det svider lite att behöva lämna allt i 2 veckor, för mig kommer tiden här bara stanna men för alla andra som är kvar hemma kommer det rulla på som vanligt, och jag vet ju vad det kan hända mycket på 2 veckor.

Hur jag ska hinna klart med allting på dessa 2 dagar är en gåta för mig, kommer jag att få någon sömn över huvudtaget? Det är inte alls synd om mig och det är inte det jag vill få fram. Jag tror att jag är lite rädd bara. Rädd för att jag ska ställa till det ordentligt för mig.

Men jag kan glädjas åt massa saker i mitt liv ändå bortsett från dessa och det är också saker som svider lite att lämna bakom. Jag kommer sakna mitt uf, min klass, fotbollen, och att skriva töntiga sms som får mig att skratta och bli lite varm. Jag kommer tro det eller ej sakna big brother som jag nu har fastnat i, det hade jag aldrig trott om det hade varit 1 år sen men det hände faktiskt.

Såhär ser jag nog ut när jag är nyduschad i min morgonrock och tittar på big brother, förtrollad av tennys underbara charm.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0