Digging a whole and the walls are caving in

Tänk att det snart har gått 2 veckor sedan jullovet började, och jag var sådär töntigt lycklig som jag kan vara ibland då jag sjunger allt jag känner istället för att bara säga det och så brukar jag skrida över golvet och göra piruetter samtidigt. Ni väljer själv om ni vill tro på det här. Men som sagt, kan inte minnas senaste gången jag var såhär lycklig över ett lov och nu har det redan gått 2 veckor snart och på måndag måste jag tillbaka.

Hur mycket kan hända på 2 veckor egentligen, det är ju ofattbart mycket som händer. De va julafton och så va det juldagen och Dagmar. sen var det ö-vik och hockey, cheap monday jeans för 200 kr och en massa bio. Sen fick jag ju äntligen gå på stan hemma så jag kunde fynda och snacka skit. Nyårsafton kom och jag gick från att vara ganska glad till förvirrad till glad till less till ganska bra till jävligt irriterad och det här var innan klockan hade slagit 5 på eftermiddagen. Väl kväll och det gick från mysigt till väldigt väldigt roligt till lite drygt men det slutade ju ändå väldigt bra.

Dessa dagar har jag bara haft kul och skrattat med och åt mina kompisar, regerat i rundpingis och kanske inte regerat fullt lika mycket på skridskor, men jag har aldrig sagt att jag var bra heller.

Ikväll var det ingen som orkade laga middag så vi åt pizza, sen när klockan var 2 minuter i 6 bestämde vi oss för att gå på bio 7 minuter senare sätter vi oss ner i biosalongen och lyckas pricka in precis så att filmen börjar just då. vi såg new years eve som jag längtat så efter att få se.

Senare ska jag se på hockey och bara ta det lugnt.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0