If you had a part of me, will you take your time?

Det var en rolig lördag som väntat nu har jag en fet träningsvärk som känns som mest i skolans trappor.

Jag går mest runt och gör ingenting på skolan, är väl mest bara trevlig och pratar med alla. Och när det är engelska sitter jag och Petter i datorsalen och tittar på vilka skådisar som har vunnit en oscar och på vilka filmer vi har sett. Han har sett alla jag har sett hyfsat många.

Nu packar jag och donar lite inför imorgon då vi åker till NÖRGE med Neu och mer. Noll förväntningar, så jag hoppas att det blir kul ändå. Hejdå alla fina och glada och så
P.s jag hoppas på att inte få se en favorit i repris på en åksjuk Matilda som spyr i bussen D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0