So don't take my lack luster love for granted

Har försökt ett tag nu med att komma på något intressant att skriva, men mitt huvud känns för tjockt och molnigt för att jag ska få ut något jag känner här. Lika som i skolan känns allt bara molnigt och blurrigt, allt känns så oklart. ingenting jag börjar med blir klart.

Min lillebror har fått feber, det är så roligt det här med att när killar blir sjuk så är dom dödssjuk. Hans gnällande tar aldrig slut tillslut sa han något som gav hela familjen en chock "Filippa, du vet att jag älskar dig va?" det är roligt att han tror att han kommer dö på riktigt. Nyss bad han mamma att komma och hålla om honom också. Tänk att min lillebror kanske ska flytta, måste ju erkänna att det känns väldigt underligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0