Take me back to when the night was young

Idag så kom moffa hem till oss och skottade uppfarten. Det var bara jag hemma så i väntan på att mamma skulle komma satt jag och min fina moffa och pratade om våra liv och så, vi pratade nog mest om hans liv men det gör inget för jag älskar att prata med mina morföräldrar om vad de gjort i livet, kanske något av de intressantaste jag vet. Vi pratade om tiderna då Moffa gjorde lumpen "ja först var det meningen att jag skulle vara Kiruna men polisen i åsarna hjälpte mig att skriva ett brev om att Kerstin var ett psykfall så att jag kunde vara hemma eftersom din mamma var född, å de fick jag" sen så gapskrattar han och säger "vi hittade ju på det men man kan ju faktiskt säga att hon är ett riktigt psykfall" så gapskrattar han igen, haha skönmoffa (Kerstin är alltså min mormor).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0