Lefkas

Lite smått spontant fick jag en förfrågan förrförra måndagen om jag skulle kunna tänka mig att åka utomlands veckan därpå. Tss, som den utomlandshoran man är banagade man ju inte den här gången heller, två dagar senare hade vi biljetter och på lördagen åkte vi iväg. Destinationen var Lefkas, vi levde lite wild and crazy eftersom vi tog en ospecificerad resa och hamnade mitt i stan och hotellet var helt okej så på den fronten var vi rätt nöjd. Psynsk som man är förutspådde jag redan på planet då jag sa till Erik "Det värsta som kan hända just nu är om vårat bagage inte skulle komma". Mycket riktigt, de ända som inte fick bagaget var vi, underbart. För en tjej är ju detta bara mardrömmen, jag ville gråta men försökte hålla humöret på topp. Måndag eftermiddag fick vi vårat efterlängtade bagae, åh vad glad jag blev. Resten av veckan flöt på som bara den, sol, bad, moppe, mys och god mat och framför allt god glass. Skuggan har varit min bätsa vän den här semestern, åh vad det är skönt i skuggan.
Nu är vi hemma och har det gött, imorgon börjar vi jobba igen livet känns bara helt rätt just nu ändå. Ska bara hitta ett jobb till hösten nu, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0