Sm!

Jag bloggar ju knappt nu för tiden, livet står helt enkelt i vägen tyvärr! Det är kul när det händer mycket, jag börjar uppskatta de få stunder jag kan göra exakt vad jag vill nu för tiden!

Anledningen till att jag överhuvudtaget har tid att skriva nu är för att jag sitter på bussen på väg till Stockholm! Vårt uf-företag gick vidare till sm genom Dalle som vann bästa säljare! Det ska bli sjukt kul att få se alla andra företag samt att få visa upp vårt eget, gå på galamiddag och sånt är ju inte heller helt fel! Det kommer nog bli 2 roliga och inspirerande dagar.

Jag kan ju dra lite mer när jag ändå håller på, snart tar jag studenten! Det är helt sjukt vad det här året har gått fort och jag kan inte fatta att jag snart går ut skolan, det känns så sjukt på flera olika sätt men jag längtar! Om jag ville skulle jag kunna deppa sönder över allt jag har att göra innan skolan slutar men istället väljer jag nu att inte försöka tänka på det som får mig att må dåligt, för just nu känns det mesta så jävla bra, fan va glad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0