Helgen

Det har varit en fin helg. 
 
Min lillebror kom hem för första gången sen han flyttade i Juli. 
 
Vi har hunnit med hela 3 middagar tillsammans hela familjen. 
 
Daniela och Mattias kom ju också hem och i fredags var vi på en skitdålig basketmatch.
 
Jag har gått på stan med mina syskon, köpt present till pappa och fikat. 
 
Vi gick på hockey en sväng tillsammans. 
 
Vi har alla legat i soffan tillsammans och lanat quizkampen och kört lite karaoke på ipaden.
 
Vi har skrattat tillsammans. mycket. 
 
Kollat på så mycket bättre.
 
Ätit en pancake frukost tillsammans. 
 
Hälsat på farmor och torbjörn. 
 
Farsdag middag med Moffa också. 
 
Sen har jag gått på hockey med min kompis Petter. 
 
Efter det ett beök hos Eriks farmor och farfar med ännu mera mat. 
 
En helnöjd Filippa efter denna helg och idag är jag ledig!
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0