En lista på en måndag

Vad har du på dig?
 
En oversize svart och vit mönstrad ulltröja från monki och svarta leggins. 
 
Hur mår du?
 
Rätt bra faktsikt, jag ska inte klaga. 
 
Vad önskar du just nu?
 
Jag önskar att Casper kunde komma hem den här veckan när jag är ledig. 
 
Vad har du ätit idag?
 
Frukost samt mackor och avocado till lunch. 
 
Vad ska du göra imorgon?
 
Sova ut och sen hitta på någonting roligt, spontant och spännande. Vad det blir återstår att se. 
 
Och på söndag?
 
Oj, på söndag ska jag nog inte göra något speciellt vad jag vet. umgås kanske. 
 
Vem saknar du?
 
Min lillebror, mer än vad jag någonsin trodde. vill att han ska komma hem och hälsa på. 
 
Senaste köp? 
 
En vanlig hederlig svart mössa fick följa med hem idag. 
 
Vad skrattade du senast åt?
 
Ellen Degeneres 
 
Vad grät du senast åt?
 
Igår grät jag en liten skvätt utan någon som helst anledning innan vi skulle sova. Ibland kan det bli så när man hållt tillbaka lite. 
 
Vem sov du senast med?
 
Erik. 
 
Vad läser du just nu?
 
För tillfället ingenting, har tagit en läs paus, vill ha tid och motavation och lust när jag ska läsa men det har inte funnit sig på senaste tiden. 
 
Senast sedda film?
 
I lördags såg jag The lucky one. Själv såklart.
 
Vem var den senaste som ringde dig?
 
Mommo.
 
Senast 3 inkomna sms?
 
"Ojojojoj!!! HETT!!!"
 
"Näe, ska på bio! Kommer på onsdag isstället :)"
 
"bra"
 
Vad stod det i ditt senaste skickade sms? 
 
"Jag har köpt en mösseee" 
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
 
Jag blir ständigt jämförd med Maria Montazami av någon konstig jävla anledning.
 
Vem skrev senast åt dig i facebookchatten?
 
Min faster. 
 
Vart vill du åka jusst nu?
 
New york och London, om det blir som jag vill får jag förhoppningsvis se båda nästa år. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0