Fröken jag

De senaste 2 veckorna har jag fått vickat på mitt kära ås, vilket har varit fantastiskt roligt. Inte bara att få komma tillbaka till min gamla skola och träffa gamla lärare och känna på livet i personalrummet. Jag trivs ju faktiskt i lärarpisitionen där jag verkligen får användning för min sociala förmåga, att prata högt inför en klass har jag ju verkligen noll problem med har jag märkt. Men jag känner mig som en stolt mamma när min klass efter mycket om och men faktiskt lyckas sitta still och jobba i ca 1 timmes tid lugna och fina. När jag samtidigt får beröm om att barnen verkligen lyssnar på mig av andra lärare känns det ju lite extra bra i hjärtat.

Jag älskar verkligen barn alltså, vissa är ju så sjukt sköna. Jag har så många citat som jag skulle kunna dra upp nu men väljer att hålla det för mig själv just nu. Kanske tweetar nästa gång något skönt kommer upp.

Imorgon ska jag tillbaka dit igen och det känns roligt och bra, kul att gå till jobbet liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0