x factor us

Alltså jag har totalt fastnat i amerikanska x factor. Typiskt mig, jag har inte ens tid att ta in ännu en serie i mitt liv men nu är det gjort. Men det är fan så jävla bra, jag gråter hela tiden när allt blir så fint och Brittney Spears är fan så jävla cool jury!!!! Någon hade lagt upp den här videon på twitter och det var efter det jag blev fast. Jag grät. Hysteriskt. 
 
(av någon anledning så funkar det inte att lägga upp klippet så kolla här)
 
nu ska jag titta på x factor och fortsätta irritera mig på den här kvällen. 

Kommentarer
Postat av: jennifeeer

meeen filippa. Nu sitter jag här och tårarna vägrar sluta rinna och min fredagssminkning är ju i princip förstörd. Varför kollade jag på den för? Tårarna bara fortsätter komma, nästan biggest loser gråt hehe

2012-10-19 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0