While we sing away the blues

Idag är ju uppe extra tidigt, tvingade stackars Erik att sova kvar hos mig inatt fast han egentligen inte skulle det. Jag är ju rätt envis ibland och det blev som jag ville så jag är glad.

Jag hade en bra lördag klev upp i tid åt frukost och vinkade av. Senare på dagen kollade jag och två vänner på öfk-luleå, åkte till maxi köpte godis och sen hem. Det var planerat bio men det finns ju inga bra filmer som går, vill inte slösa min biobiljett på en dålig film så det blev hemmamys istället, hockey, körslaget(ilove) och lite avatar som är världens bästa jävla film, påminns varje gång jag ser den.

Nu ska jag äta och packa väskan sen blir det sista matchen för i år. Jag är taggad till tusen.

Det här var ett riktigt who cares inlägg men skrev i den ända anledningen att jag inte skulle somna om vilket ficka bra så hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0