30 januari

Har just insett hur sjukt jävla länge jag har haft den här bloggen. Jag skulle vilja rensa bort allt pinsamt och fult som kanske är 80% av den här bloggen men jag klarar inte av det. Det är ju fruktansvärt kul att kolla tillbaka på ändå, skratta lite åt sig själv och tänka på hör töntig man va förr. Jag kan inte ta bort saker i den här bloggen, jag skulle ångra mig oerhört. Det ända som stör är ju såklart vilka som kan råka komma över den här bloggen och kolla på allt fult jag skrivit. Men det kan jag väl kanske leva med ändå. 
 
Nu måste jag sluta skriva onödigt och göra mig klar för ishallen. 
 
Farväl (haha när vi ändå är lite nostalgiska) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0