instagram bilder som både har fått kommit upp och inte.

Lite instagram bilder från mitt så kallade jullov. 
 
Invigde jullovet med en julfest på cuprum med ÖIK. 
 
Juladagen som började fantastiskt roligt, kaosade på Gamla Teatern men slutade rätt så bra ändå. 
 
 en massa mys med Sally. 
 
Ett litet pre-nyår med fantastiskt god trerätters. 
 
Äntligen var vi alla samlade och det firade vi med en utgång.
 
 
 
            Dog dagen efter döden lite men fick ju sällskap. 
 
Tog mig till Timrå för att få se Casper spela för första gången på nästan ett år jäklar vad glad jag blev att hag gjorde det. Ungjäveln hänger 2 (matchens ända mål fram tills det blev straffar), mamma och Daniela brister ut i gråt. Det var härligt och ett bra avslut på lovet för dagen efter var jag tillbaka på mitt älskade Ås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0