It rips my heart out

Har ju som haft ett jullov nu, då det inte är någon skola finns det ju inget jobb för mig. Nu sitter jag här också och får betalt för att ha håltimme.

Mitt jullov har varit väldigt bra, julafton med tjocka släkten där det ingick en julklappslek, fick rakhyvlar för män.. Sen var det nyårsafton som spenderades enbart med män, fast jag vet inte om man kan kalla dom det än. Men det roligt, inga förväntningar som alla andra år och det blir det bästa på länge.

Nu laddar jag inför en förhoppningsvis bra vinter med mycket jobb, träning och hockeytittande. Ett besök till Stockholm är planerat och kanske någon helg i stugan. När påsken är kommen åker vi till London och sen är det ju nästan sommar igen. Det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0