Sundsvall

I lördags åkte jag och Erik till Sundsvall. Vi åt på Ikea och sen släpade jag Erik runt heeeela birsta men ändå var det bara han som shoppade. Shoppingen i Sundsvall är så mycket bättre här än hemma. Även de affärer som finns här har bättre utbud där, inte alla dock men några. Bikbok är t ex jättebra på birsta men sämst hemma i Östersund. Monki är dock bra här men inte alls lika bra på birsta alltså. Aja, en shopaholics funderingar bara. Blev dock ingen shopping, jag håller hårt i pengarna till Stockholm och London, starkt av mig.

Efter vi hade gjort birsta som tog några timmar drog vi oss in till stan och åt middag på bite line. Sen åkte vi till Timrå för att titta på Timrå-Rögle. Söndagen bestod av en massa mys med hotellfrukost och sånt. En bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0