Bodrum

Jag och Erik åkte till Turkiet sista veckan i Maj och första veckan i Juni. Vi hade det hur underbart som helst, ett av de bästa semesterhotellet jag har bott på. Maten var helt fantastisk och allt var verkligen lika bra som vi hade hoppats eftersom vi ändå skulle vara där i 2 veckor. Det ända problemet var ju då historien som ni alla förmodligen har hört, Erik tappade passet och fick inte åka hem. Nu tror jag att jag dragit historien 6438 gånger så ni får nöja er med att allt löste sig tillslut och han kom hem helskinnad. 
 
Här är lite fler bilder då, bilderna i förra inlägget var ju från i slutet av resan så nu får ni början då.
Det är är bilderna från Eriks iphone btw, mina finns inte på datorn än.  
vi spenderade flera timmar på polisstationen därav denna bild. 
Var inte så snygg i beats som jag trodde. 
 
 
 
 
Ja, dom hade världens godaste frukost. Vi klev upp extra tidigt bara så att jag skulle få mina jordgubbar för dom var alltid slut om man sov för länge. 
Båttuuuur
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0